Kanjr
EEN GROOTS VERHAAL
Na het bepalen van de merkenarchitectuur en een positioneringsworkshop brachten we het verhaal tot leven. Wat hen typeert is wat hen uniek maakt.
TIJD VOOR EEN NIEUWE NAAM
Feeling om de juiste mensen te matchen. Open en eerlijk. Steeds op een ethische manier. Ondersteunend. Als een gids. Zodat jij je aantrekkelijk kan profileren. Gegeerd voor nieuwe kandidaten. Geen uitdaging te groot. Onbevreesd te werk gaan. Een verademing. Want ja, het kan anders. Kanjr. Zie het groots.
MERKBEELD
Het opvallende merkbeeld wordt niet enkel ingezet om de branding te versterken. We gebruiken het ook in de campagnevisuals. Herkenbaar en in het oog-springend.
GROOTSE KLEUREN
Het stevig hoofdkleur Greatly Green wordt opgefrist door Lively Lime. Aandacht trekken doen we met Call me Orange. En we zijn als het op tekst aankomt vrijgevig met Generous Grey.
CAMPAGNE
KANJR wil elke kandidaat laten groeien in hun loopbaan. Wil elke onderneming helpen groeien. Zie het groots! Kanjr denkt mee, helpt je vooruit en zorgt dat je de top bereikt. Kanjr is alvast het eerste opstapje. Letterlijk en figuurlijk. Voor elke persona creëerden we een visual. Om aan iedereen duidelijk te maken: ja, rekruteren kan anders.
FOTOGRAFIE, ZEG HET MET BEELDEN.
Bij het bepalen van de branding, leggen we ook een fotografiestijl vast. We bepalen een herkenbare look & feel die onlosmakelijk met KANJR verbonden is. Professionalisme uitstralen én een toegankelijke sfeer.