Poes
9 levens, 9 katten, 9 thema’s
De tentoonstelling verkent in negen thema’s de weg die mens en poes samen afleggen. De kat vereerd als God en verketterd als duivel. De kat als muze, vrouw, vriend, collega en VIP. En ... als reus in de Ieperse Kattenstoet. Proud Mary bedacht het creatieve campagneconcept. We visualiseerden op een opvallende én bevreemdende manier de 9 katten, gelinkt aan de thema’s in de expo. De ogen zijn echter die van een mens. Een concept dat zowel in advertenties, als in folder, affiches… de nodige aandacht trekt.
Online campagne
Na de lanceringscampagne stonden we ook in voor de vervolgcampagne vanaf oktober 2021. Van creatie tot het opzetten van de social campagnes. Het optimaliseren ervan én rapportage en aanbeveling. Met AB testing maken we de campagne beter én effectiever.
social campagne
personen bereikt
weergaven van de advertentie
weergaven van de landingspagina
totaal budget
reservaties
online vervolgcampagne in 3 waves
Wave 1
De social campagne werd opgezet in 3 waves. In de eerste wave is het doel een zo groot mogelijk bereik.
Wave 2
In de tweede wave geven we concretere info zodat zij die het overwegen verleid worden om verder te klikken en tot reservatie over te gaan.
Wave 3
De laatste wave heeft als doel conversie. Mensen tickets laten kopen of een reservatie maken. De carrousel deed alvast haar werk. De campagne was uiterst succesvol.