Poes

Hoe de kat de mens vangt
Afbeelding
ProudMary_StadIeper_Poes_Expo_HoofdVisual
customer case

“Poes. Hoe de kat de mens vangt.” is de tijdelijke expo van het Yper Museum. Centraal staan de kat en haar relatie tot de mens. Dat een originele campagnevisual bedenken niet makkelijk is, dat weet onze kat ook. Het museum deed dan ook een beroep op de creativiteit van Proud Mary. Miauwkes!

Afbeelding
Campagnes
Afbeelding
Luchtballon

9 levens, 9 katten, 9 thema’s

De tentoonstelling verkent in negen thema’s de weg die mens en poes samen afleggen. De kat vereerd als God en verketterd als duivel. De kat als muze, vrouw, vriend, collega en VIP. En ... als reus in de Ieperse Kattenstoet. Proud Mary bedacht het creatieve campagneconcept. We visualiseerden op een opvallende én bevreemdende manier de 9 katten, gelinkt aan de thema’s in de expo. De ogen zijn echter die van een mens. Een concept dat zowel in advertenties, als in folder, affiches… de nodige aandacht trekt.

Afbeelding
Proud-Mary_Yper-Museum_Hoe-de-kat-de-mens-vangt_Flyer-En-Poster
Afbeelding
Proud-Mary_Yper-Museum_Hoe-de-kat-de-mens-vangt_Flyer
Afbeelding
Proud-Mary_Yper-Museum_Hoe-de-kat-de-mens-vangt_Campagnebeeld_02.png
Afbeelding
Proud-Mary_Yper-Museum_Hoe-de-kat-de-mens-vangt_Flyer
Afbeelding
Proud-Mary_Yper-Museum_Hoe-de-kat-de-mens-vangt_Flyer
Afbeelding
Proud Mary_Yper Museum_Poes_Hoe de kat de mens vangt_Banner in stad Ieper
Afbeelding
Proud Mary_Yper Museum_Expo_Hoe de kat de mens vangt_Banners in de stad

Online campagne

Na de lanceringscampagne stonden we ook in voor de vervolgcampagne vanaf oktober 2021. Van creatie tot het opzetten van de social campagnes. Het optimaliseren ervan én rapportage en aanbeveling. Met AB testing maken we de campagne beter én effectiever.

Filmbestand

Online lanceringscampagne

social campagne

personen bereikt
197.249
weergaven van de advertentie
832.053
weergaven van de landingspagina
4.467
totaal budget
€ 1.750
reservaties
395

online vervolgcampagne in 3 waves

Filmbestand

Wave 1

De social campagne werd opgezet in 3 waves. In de eerste wave is het doel een zo groot mogelijk bereik.

Filmbestand

Wave 2

In de tweede wave geven we concretere info zodat zij die het overwegen verleid worden om verder te klikken en tot reservatie over te gaan.

Wave 3

De laatste wave heeft als doel conversie. Mensen tickets laten kopen of een reservatie maken. De carrousel deed alvast haar werk. De campagne was uiterst succesvol.

Afbeelding
ProudMary_YperMusuem_Hoe de kat de mens vangt_Online Vervolgcampagne_Wave3
Afbeelding
Poes fotografie
Afbeelding
Proud Mary_Yper Museum_Poes_Hoe de kat de mens vangt_Expo_Foto_Vrouw en man kijken naar museum elementen
Afbeelding
Hires-Poes_WAL0630.jpg
Afbeelding
COMP Poes fotografie
Afbeelding
Proud Mary_Yper Museum_Poes_Hoe de kat de mens vangt_Expo_Foto_Meisje kijkt door gat in de muur
Afbeelding
COMP Poes fotografie
Afbeelding
hold and drag

nood aan een creatieve campagne?

Go ahead
Afbeelding
Give us a call
Afbeelding
Oude telefoon

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB