Boost je rekruteringsaanpak
Download hier je white paper “Hoe bouw je een sterke campagnefunnel? Van employer branding tot rekruteringscampagne."
Talent aantrekken én behouden is vandaag een van de grootste uitdagingen voor HR-teams. Een sterke campagnefunnel helpt je om de juiste kandidaten aan te trekken, slimmer te targeten én efficiënter te rekruteren.
Deze white paper geeft je:
- Praktische inzichten die écht werken
- Concrete stappen om je funnel te versterken
- Tips die je meteen kunt toepassen
Download de white paper hier!
Benieuwd hoe je een succesvolle rekruteringscampagnefunnel opzet? We nemen je stap voor stap mee én tonen je inspirerende cases.
Proud Mary voor werkgevers die durven
Bij Proud Mary bouwen we employer brands die voelen, verbinden en presteren. Niet vanuit buikgevoel, maar vanuit strategie + creativiteit + realisme. En dat doen we voor werkgevers die durven investeren in hun merk als werkgever, zoals:
FrieslandCampina
Voor FrieslandCampina ontwikkelden we onder de slogan “Da’s bij ons natuurlijk!” een sterk employer-brandingverhaal, inclusief EVP-film en rekruteringscampagne. Met herkenbare beelden en echte verhalen brachten we hun cultuur en kernwaarden authentiek tot leven. Het resultaat: content die resoneert en de juiste talenten aantrekt.
Paulig
Voor Paulig ontwikkelden we een employer-brandingverhaal dat hun mensgerichte, warme en ambitieuze cultuur versterkt. Met een herkenbare visuele stijl en sterke storytelling creëerden we een identiteit waar huidige en toekomstige medewerkers zich in herkennen. Zo bouwden we mee aan een employer brand dat aantrekkelijk, authentiek en onderscheidend is.
EMPWR
Voor EMPWR lanceerden we de campagne “Boost your career”, om wereldwijd operatoren en techniekers aan te trekken voor hun groeiende productie van gezonde repen. Met opvallende beelden, sterke storytelling en een gerichte rekruteringsstrategie trokken we de juiste doelgroep aan van Amerika tot Kroatië. Het resultaat? Een employer brand dat echt iets te zeggen heeft: helder, ambitieus en klaar voor de toekomst.
Talent aantrekken begint intern
Een sterke funnel werkt pas écht wanneer je interne cultuur en waarden helder zijn. Je interne waarden zijn je fundament, zonder dat fundament wankelt elke employer brand.
Wil je ook daar sterker in worden?
Download dan snel hieronder de white paper “Slim intern communiceren en ambassadeurs creëren”