🎶 Zit er muziek in je marketing?
Op donderdag 28 augustus nodigen we je uit voor een unieke Campfire-sessie vol ritme, branding en inspiratie. Klinkt jouw marketing als een goeie song? Herkenbaar, meeslepend, op het juiste tempo – met een refrein dat blijft hangen?
🎤 Special guest: Wouter Spaens (Riptunes)
Wouter is muzikant, leerkracht en creatieve duizendpoot. Hij stond jaren op het podium met IDIOTS, speelt bij Riptunes en werkte samen met Mooneye en werkte aan albums van Bruce Bherman tot in Nashville toe. Straks komt er een plaat uit met de nieuwe band Harry Descamps.
Schrijf je in!
Mis deze unieke sessie op donderdag 28 augustus in Roeselare niet.
Voor slechts €90 – een slimme investering in sterkere communicatie en een merk dat blijft hangen. Gratis voor Proud Mary - klanten.
👉 Check de sprekers en alle praktische info onder het inschrijfformulier.
Schrijf je in
De sprekers
Wie zijn de sprekers op onze 13de Campfire en wat zal je bijleren? Ontdek het hieronder.

Wouter Spaens, muzikant
Wouter Spaens, muzikant bij oa Riptunes, IDIOTS, Hans Descamps, Mooneye... en ook leerkracht, bandlid, componist én muzisch coördinator, leeft voor creatie, performance en beleving. Muziek is voor hem meer dan een passie, het is een manier van denken, voelen en communiceren. Hij brengt zijn inspirerend verhaal van hoe hij als achtjarige getriggerd werd door de plaat van Aha! tot zijn huidige muzikale carrière.
Uiteraard zal Wouter ook spreken met ... hoe kan het ook anders - een streepje muziek. Mis dit niet!
Wat heeft een goed nummer en een sterk merk gemeen?
Meer dan je denkt. Na de inspirational talk gaat Tina in gesprek met Wouter over wat een goed nummer en een sterk merk gemeen hebben: van de juiste beat tot een boodschap die blijft hangen. Diezelfde principes die Wouter hanteert – ritme, opbouw, emotie en authenticiteit – zijn immers ook de bouwstenen van sterke marketing.
Wat ga je bijleren?
In zijn sessie laat Wouter zien hoe je een goed nummer opbouwt: startend met een authentiek verhaal, met ritme, herkenning en gevoel. Hij toont hoe je performance het verschil maakt, waarom sommige boodschappen blijven hangen en andere niet, en hoe stilte of rust net zo krachtig kan zijn als geluid.

Tina Fabry, marketeer
Tina Fabry is oprichter van Proud Mary en strateeg in marketing en innovatie. Muziek zit in haar DNA. Altijd op zoek naar het juiste ritme in merken en campagnes. Maar ook daarbuiten speelt muziek een belangrijke rol in haar leven.
Tijdens de Campfire deelt Tina haar visie op de raakvlakken tussen muziek en marketing. Hoe bouw je een merk op dat blijft hangen als een goed nummer? Wat kunnen marketeers leren van melodie, ritme en beleving?
Wat ga je bijleren?
Verwacht geen losse noten, maar een doordachte compositie. Tina laat zien hoe sterke merken blijven hangen – net als een goed refrein. Met oog voor beeld, gevoel en ritme toont ze hoe je de aandacht pakt in een campagne. Verwacht concrete tips en inzichten die je merk laten klinken als een hit. Helder, hands-on en met volle goesting gebracht.
🎤 Panelgesprek: van valse noot tot sterk refrein
Na de keynote schuiven enkele klanten van Proud Mary oa. Koen Denys van Vandenabeele mee aan het vuur.
In dit open panelgesprek delen zij hun échte ervaringen: waar het merkverhaal even uit de toon viel, waar het ritme zoek was, of waar een verkeerde snaar geraakt werd.
Maar vooral: hoe ze die momenten gebruikten om hun merk te versterken.
We praten over leerpunten, aha-momenten en kleine (of grote) correcties die het verschil maakten.
Want net zoals in muziek, maakt niet de perfecte noot indruk – wel de emotie die blijft hangen.
Waar en wanneer?
Locatie:
In 't Wilde Weg
Oude Maria's-Lindestraat 14, 8800 Roeselare
Datum:
Donderdag 28 augustus 2025 om 19u00
We verwelkomen je graag met een gezond hapje uit de tuin en een drankje.
Prijs: €90 (incl. btw)
Voor klanten: gratis!
Bevestig je deelname door uiterlijk 21 augustus 2025 het bedrag over te maken naar BE89 0016 5020 1685 (met vermelding: naam + bedrijfsnaam - Campfire augustus 2025)
Let's meet by the campfire!

Programma
19.00 u.
Onthaal met food & drinks
19.30 u.
"Zit er muziek in je marketing." door Wouter Spaens en Tina Fabry
20.30 u.
Pauze met nog meer food & drinks
20.45 u.
Panelgesprek (met oa Koen Denys - Vandenabeele - andere namen tbc)
21.30 u.
Netwerkmoment.
Herbeleef de Campfire.
Oh Oh Oh,
I'm on fire