Vandewiele

T.I.C.K.E.T. om het te maken
Afbeelding
Kernwaarden campagne

Hoe medewerkers betrekken bij het vastleggen van je kernwaarden? Het creëren van een sterke bedrijfscultuur begint bij het betrekken van je medewerkers in het definiëren van je kernwaarden. Zo voelen zij zich niet alleen verbonden, maar ook verantwoordelijk voor het uitdragen van die waarden.

Afbeelding
Campagnes
Afbeelding
Luchtballon

Vandewiele: ticket om het te maken
Vandewiele, een innovatief bedrijf in de textielindustrie, staat symbool voor imposante machines en vooruitstrevende technologie. Naast innovatie, het hart van hun DNA, wilden we ook andere kernwaarden definiëren.

Na een workshop met medewerkers, zowel arbeiders als bedienden, legden we samen vijf waarden vast. Daarmee gingen we met Proud Mary aan de slag. Dit resulteerde in het creatieve concept: "Ticket om het te maken".

Filmbestand

Tijdens de feestelijke opening van de nieuwe refter werden de kernwaarden gelanceerd. Medewerkers kregen een ticketboekje om verder met deze waarden aan de slag te gaan, wat hen een praktische leidraad biedt om de kernwaarden in hun werk te integreren. Naast het boekje werden er ook posters en filmpjes gecreëerd.

Afbeelding
Vandewiele campagne liggend
Afbeelding
Vandewiele compilatie
Afbeelding
Vandewiele tickets
Afbeelding
Vandewiele compilatie poster en magazine
Afbeelding
Vandewiele fotogrfie campagne

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB