BeMatrix
Van idee tot concept
BeMatrix is de nr 1 in de wereld als het gaat om de productie van duurzame, makkelijke systemen in de evenementenbouwsector. Door zichzelf uit te dagen en telkens opnieuw te innoveren, zijn ze beter, sneller, sterker & duurzamer dan hun concurrenten. Oh ja, ongewild hoor je nu al de 'powersong' in je achterhoofd: harder, better, faster, stronger. Het alombekende liedje van Daft Punk werd de basis van een ons sterk creatief concept voor beMatrix.
Via videografie, fotografie en ijzersterke modellen werd het concept tot leven gebracht. Stills en animaties stralen de nodige kracht uit en versterken het verhaal van BeMatrix.
Multi-inzetbaar concept
De nieuwe productlanceringen werden aan de waardes better, stonger, faster, greener gelinkt. Beelden werden gerenderd, foto's goed gezet. Carousels, animaties, beurswanden werden gedesigned. Een multi-inzetbaar concept is het resultaat.
Behind the scene
Hoe creëren we nu eigenlijk een campagne? Van hét idee tot het uitwerken van een creatief concept? We nemen je even mee achter de schermen. En als je dacht dat die breakdancer gefotoshopt was, kijk dan maar eens goed naar onze video. Have fun!