Overzicht

De kracht van creativiteit

Campagne
Afbeelding
ProudMary_Blog_De Kracht Van Creativiteit

Op een creatieve manier je boodschap overbrengen, je verhaal vertellen vergt niet alleen moed maar ook een open mind.

Laat je inspireren door de concurentie
Veel marketeers vinden andere campagnes heel leuk, gedurfd of grappig maar durven zelf die richting niet uit te gaan. Nochtans is een bepaalde mate van artistieke vrijheid noodzakelijk om tot authentieke en succesvolle ideeën te komen.

Een sterk creatief concept
Door eerst een inhoudelijke positioneringsoefening uit te voeren is er alvast een consensus over het te vertellen verhaal. Een ideaal vertrekpunt om een passend creatief concept te ontwikkelen. We spreken bewust van concept en niet van één beeld. Want een sterk creatief concept of creatieve invalshoek moet flexibel zijn. Flexibel in toepassing. Flexibel toe te passen naar zowel persona als naar kanaal.

Kies voor langdurige, consistente campagnes
Bovendien moet een creatief concept geen kortstondige hype creëren. Je moet kiezen voor langdurige, consistente campagnes, waarin steeds weer dezelfde boodschap wordt uitgedragen. Je creëert bovendien herkenbaarheid. En herkenbaarheid leidt tot meer vertrouwen en meer sales.

Wil je ook je inhoudelijke verhaal creatief vertalen? Contacteer ons.

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB