FOODIES ON TOUR is een tasting en -belevingsevent dat zich richt tot B2B klanten. Als trotse partner van dit event staan we niet enkel in voor de communicatie. We ondersteunen daarnaast de standhouders met marketing-advies en geven enkele sessies op de beurs voor bezoekers.
Dit jaar stond de derde editie van Foodies on Tour op onze agenda. Voor het tweede jaar op rij zijn we partner samen met Renée Onvervalst Lekker en Camellia S. Met Proud Mary geven we vooral ondersteuning op vlak van marketing en communicatie.
Deze editie vond plaats in de Vinoscoop in Gent, 2 dagen vol inspiratie samen met 35 trotse standhouders. Elk met zijn eigen verhaal en connectie in de food-industrie.
Marketingsessies
Bezoekers krijgen de kans een 30-minuten durende marketingsessie te volgen tijdens hun bezoek aan de beurs. Dit jaar kwamen terug verschillende onderwerpen aan beurt. Online aanwezigheid, de laatste trends, merkbeleving,... We houden de sessies vooral interactief om op de vragen van de bezoekers een antwoord te kunnen bieden.
Ben jij er volgend jaar bij als standhouder of bezoeker? Houd alvast de pagina www.foodies-on-tour.be in de gaten of schrijf je in via info@foodies-on-tour.be (met vermelding: standhouder / bezoeker) om als eerste op de hoogte gebracht te worden.